Контакт-центр (0462) 616-204
 
Контакт-центр (0462) 616-204

Прес-релізи

20.06.2019 / 12:50

В 2019 році служба «104» «Чернігівгазу» попередила більше 8,7 тис аварійних ситуацій

Від початку 2019 року аварійно-диспетчерською службою АТ «Чернігівгаз» опрацьовано 8753 заявки на витік газу. В середньому за добу в опалювальний сезон АДС виїжджає на 50 викликів споживачів, в міжопалювальний сезон їхня кількість скорочується до 30.

Близько 86% виїздів аварійників були пов’язані з виявленими витоками газу. В решті випадків причинами звернень споживачів стала несправність газових приладів, пошкодження вузлів обліку газу, порушення тяги, спрацювання сигналізаторів загазованості, тощо. Непоодинокими є хибні сигнали - в загальній масі таким виявляється кожен 5 виклик.

По територіальній приналежності найчастіше викликали аварійників в Ніжині та прилеглому районі. В компанії зазначають, що на першому місці за кількістю витоків газу стоять внутрішньобудинкові мережі. За 5 місяців понад 4 тис заявок надійшло саме з цієї причини.

"Понад 60% заявок пов’язані з аварійними ситуаціями на внутрішньобудинкових газорозподільних мережах. Ми в черговий раз привертаємо увагу, що за таких обставин, питання належної організації робіт по своєчасному та якісному техобслуговуванню мереж потребує негайного вирішення з боку співвласників багатоквартирних будівель, - акцентував технічний директор «Чернігівгазу» Ігор Швець. – Адже це не лише призводить до неконтрольованих витрат газу, а й небезпечно для мешканців».

Довідка: Основною сферою діяльності АТ «Чернігівгаз» є розподіл природного газу. Щорічний обсяг транспортування становить близько 600 млн. куб. м. природного газу. Система газопостачання Чернігівщини складається з 13,8 тисяч км газопроводів. Нашими споживачами є понад 356 тисяч сімей, близько 2 тисяч підприємств та установ Чернігівської області.
Найкрупнішими клієнтами АТ «Чернігівгаз» є Чернігівська ТЕЦ, ПАТ «Облтеплокомуненерго», ТОВ «Земля і воля», Остерська КЕЧ, НіжинТеплоМережі, ПАТ «Линовицький цукровий к-т», КП ТКЕ Прилукитепловодопостачання.  
Компанія є одним з найкрупніших платників податків регіону. Щорічно до бюджетів усіх рівнів сплачується понад 98 мільйонів гривень податків і зборів.

Територію всієї Чернігівської області обслуговують 26 підрозділів АДС «Чернігівгаз». Протягом 5 хвилин аварійники повинні відреагувати на виклик та максимум за 40 хвилин прибути до найвіддаленішої точки зони обслуговування. В першу чергу оперативність локалізації аварійної ситуації залежить від справності автомобілів АДС. Адже старі автівки -  це часті ремонти та надмірне споживання пального, що заважає ефективній роботі.

«Останнє масштабне оновлення автопарку служби «104» було в 2013 році. Тоді компанія вручила АДС 15 Volkswagen Transporter Т5. Цьогоріч в лютому для цих потреб «Чернігівгаз» купив 3 нових Volkswagen Crafter, 2 автівки - на виконання плану розвитку підприємства, 1 – за рахунок інших джерел. Це суттєво скоротить витрати на утримання транспорту та час на обслуговування аварійних викликів, - поінформував Ігор Швець. – Нові  машини отримають фахівці обласного центру, Корюківки та Ніжина».

Втім, якість роботи бригад «104» залежить не лише від технічного оснащення, а й від практичних навичок персоналу. Зараз компанія проводить щорічний обласний конкурс професійної майстерності бригад АДС. Вже 25 червня стане відомо, спеціалісти якої філії є найсильнішими і представлятимуть Чернігівщину на Всеукраїнських змаганнях аварійних служб.

За додатковою інформацією звертатися
до фахівця із зв`язків з громадськістю та пресою
Наталії Свириденко
Тел./факс: +380 462 93 12 04
E-mail: press@cngas.com.ua
https://cn.104.ua/

 
Персональний кабінет