Контакт-центр 0462-61-62-04
 
Контакт-центр 0462-61-62-04

Новини

30.06.2017 / 15:41

За рік до Центру обслуговування споживачів «Чернігівгаз» звернулося понад 145 тис. клієнтів

Впродовж року мешканці міста Чернігова мають можливість звертатися із газовими питаннями до сучасного Центру обслуговування клієнтів на проспекті Перемоги, 108-а, що працює за новими стандартами. За цей період фахівці центру обслужили понад 145 тис. клієнтів компанії та надали майже 30 різних видів послуг.
В сучасному центрі обслуговування клієнтів надають 27 видів різних послуг В сучасному центрі обслуговування клієнтів надають 27 видів різних послуг ФОТО: ПАТ "Чернігівгаз"

Прозорий офіс, сучасні технології, зручний дизайн та клієнтоорієнтований персонал стали єдиною концепцією для всіх сервісних центрів компанії. Адже слідом за Черніговом сучасні та комфортні Центри обслуговування також були відкриті для споживачів газу в Прилуках, Ніжині та Корюківці. Це дозволило охопити новим форматом обслуговування більш ніж 60% користувачів газу Чернігівської області. Загалом Центри обслуговування надають майже 30 видів послуг. При цьому, на відміну від старих абонвідділів, в Центрах нового формату значно спрощено процес обслуговування та зменшено час очікування прийому. Від моменту видачі талону електронної черги і до виклику клієнта в середньому проходить 15 хв. А комфортні умови під час очікування на обслуговування створюють просторе, світле приміщення та зручні дивани.

«З відкриттям Центру ми реалізували можливість систематизувати надання послуг і зробити комфорними умови прийому споживачів, – розповідає начальник Управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов. – Щоб позбавитись живих черг і скоротити тривалість очікування, ми встановили електронну чергу, яка автоматично розподіляє клієнтські потоки. Адже наше завдання – це швидко надати необхідну споживачу інформацію та допомогти у вирішенні проблеми, при цьому заощадивши його час».

Найчастіше фахівці консультували споживачів щодо даних особових рахунків, зокрема зміни власника рахунку чи перерахунку обсягу споживання газу. За рік з цими питаннями до Центру обслуговування в Чернігові звернулося близько 40 тис. клієнтів. Ще 6 тис. споживачів отримали консультації щодо процедури встановлення, повірки, опломбування або ремонту газових лічильників. Окрім того, фахівцями Центру було видано 240 технічних умов на підключення до систем газопостачання, опрацьовано майже 4 тис письмових звернень громадян.

Найбільша кількість відвідувачів спостерігається на початку місяця – в період передачі показань лічильників. Динаміка звернень одразу зростає на 50%, а це плюс 5-6 тис споживачів щомісяця. В такі дні з допомогою сенсорних моніторів «Тонкий клієнт» менеджери допомагають зареєструватися споживачам в «особистому кабінеті», що дає їм змогу використовувати дистанційний сервіс для передачі показань лічильника.

Джерело: