Контакт-центр (0462) 616-204
 
Контакт-центр (0462) 616-204

Новини

28.02.2018 / 16:47

За минулий рік служба «104» «Чернігівгазу» відреагувала на майже 21 тис заявок споживачів

Впродовж 12 місяців 2017 року на екстрений номер «104» ПАТ «Чернігівгаз» надійшло майже 21 тис дзвінків від споживачів газу регіону, що на 23% більше аніж в 2016 році. Фахівці компанії виявили та усунули понад 17,5 тис витоків газу, що дозволило вчасно попередити можливі надзвичайні ситуації.
В опалювальний сезон кількість аварійних викликів досягає 80 на добу В опалювальний сезон кількість аварійних викликів досягає 80 на добу ФОТО: ПАТ "Чернігівгаз"

В ході опрацювання заявок служба «104» подолала відстань в 560 тис км, при цьому витративши понад 75 тис л пального. Якість роботи аварійної служби залежить від рівня оснащення. Однак в діючому тарифі на розподіл природного газу не передбачено коштів для закупівлі сучасних приладів і спецтехніки, тому аварійники змушені працювати в обмежених бюджетних рамках.

«Автомобілі і їх комплектація відіграють дуже важливу роль. На сьогодні для більш ефективної роботи служби існує потреба інвестувати близько 7 млн грн. на оновлення автопарку спецтехніки, що вже стала непридатною для використання, а також придбання приладів та матеріалів необхідних для виконання робіт. Але в тарифі на розподіл газу, затвердженому Нацкомісією, ці кошти не передбачені», - поінформував технічний директор «Чернігівгазу» Віталій Черчович.

Левова частка дзвінків на АДС надходить саме від містян - мешканців багатоквартирних будинків. Головною причиною є природне старіння житлового фонду. В Чернігові 30% газифікованих будинків зведено в 60-70-ті рр. Тому внутрішньобудинкові газові мережі потребують від власників та балансоутримувачів додаткових витрат на підтримку. У будинках, збудованих в 70–90-х рр. фізичний знос газогонів теж наближається до критичної межі. А це 50% житлового фонду Чернігова.

Джерело: