Контакт-центр (0462) 616-204
 
Контакт-центр (0462) 616-204

Новини

27.12.2017 / 18:52

Подарунки від газової компанії знайшли своїх власників

Напередодні нового року ПАТ «Чернігівгаз» влаштував для споживачів «День клієнта». Впродовж тижня газова компанія створювала для клієнтів особливу святкову атмосферу. За ці дні до Центрів обслуговування завітали понад 7 тисяч споживачів газу, близько півтисячи - скористалися шансом зіграти в безпрограшну лоторею і отримати сувенір від компанії.
Близько 500 клієнтів пішли додому з сувенірами під ялинку Близько 500 клієнтів пішли додому з сувенірами під ялинку ФОТО: ПАТ "Чернігівгаз"

В цілому «День клієнта» охопив п`ять районів, де проживають понад 230 тисяч користувачів газу. Долучитися до заходу можна було в містах Чернігові, Ніжині, Прилуках, Корюківці та Бобровиці. Програма передбачала декілька локацій, де на відвідувачів чекали різноманітні акції та розіграші, як для дорослих, так і для малечі. Також відвідувачам пропонувалось оцінити якість обслуговування, заповнивши спеціальну анкету.

«Передусім ми прагнули створити для наших клієнтів атмосферу справжньої гостинності і позитиву, адже саме вони є нашою головною цінністю. І для нас це не просто приємна ініціатива, а можливість глибше відчути потреби людей і водночас заохотити, та підняти їм настрій. Ми дуже раді такому позитивному досвіду і сподіваємося, що нам вдалося порадувати відвідувачів», - зазначив начальник управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов.

Споживачі, які зареєстрували Особистий кабінет на тонкому моніторі в приміщенні Центру обслуговування або відгадали кросворд із корпоративної газети, брали участь в безпрограшній лотореї.

В результаті – майже 500 клієнтів пішли додому з сувенірами під ялинку - новорічними прикрасами, фірмовими чашками, запальничками для плити, календарями та іншими призами.

В день Святого Миколая святковий сюрприз зробили для маленьких клієнтів. Газовики розповіли дітлахам про правила безпеки та організували для них екскурсію.

Малеча з цікавістю брала участь у вікторині на знання правил користування газом і отримували за це солодощі, повітряні кульки та сувеніри, а переможці – подарункові набори.

В рамках «Дня клієнта» спеціально виділили час для проведення «Дня відкритих кабінетів». Всіх бажаючих вирішити проблемні питання особисто приймала голова правління ПАТ «Чернігівгаз» Алла Ярова та директор компанії-постачальника газу.

В розіграші подарункових наборів приймали участь лояльні клієнти, незалежно приходили вони до центру особисто, чи скористалися сервісами газової компанії дистанційно. За допомогою генератора випадкових чисел були визначені переможці акцій «Плати онлайн-отримуй подарунок» та «Найдисциплінованіший клієнт».

 

Святкові сувеніри отримали п`ятеро споживачів, які впродовж вересня-листопада сплачували за газ онлайн, та шестеро сумлінних клієнтів, які не мають заборгованостей та впродовж останніх трьох місяців вчасно передавали показання через смс-повідомлення або Особистий кабінет.

Більшість клієнтів пішли з Центрів обслуговування не з пустими руками, а з магнітами, фірмовими наліпками з особовим рахунком, корпоративною газетою, кишеньковим календариком, новою промо-продукцію з рекламою сервісів компанії, тощо.