Контакт-центр (0462) 616-204
 
Контакт-центр (0462) 616-204

Новини

22.12.2018 / 16:53

Напередодні новорічних свят «Чернігівгаз» привітав своїх клієнтів (Фоторепортаж)

В передноворічний тиждень, з 17 по 21 грудня, компанія «Чернігівгаз» провела для споживачів газу промо-акцію «День клієнта». Дякувала сумлінним споживачам за багаторічну співпрацю, вручала брендовані подарунки та проводила акційні розіграші призів.
Напередодні новорічних свят «Чернігівгаз» привітав своїх клієнтів Напередодні новорічних свят «Чернігівгаз» привітав своїх клієнтів ФОТО: ПАТ "Чернігівгаз"

Другий рік поспіль газова компанія перед новорічними та різдвяними святами влаштовує акцію для своїх клієнтів.

Понад 4,6 тис споживачів газу, які завітали до клієнтських офісів у Чернігові, Прилуках, Ніжині, Корюківці, Козельці та Бобровиці, мали змогу дізнатися чимало нового про сучасні онлайн-сервіси та взяти участь у різноманітних активностях.

Одна з них - «Дні реєстрації», користувалася найбільшою популярністю.

Майже 300 відвідувачів ЦОКів зареєстрували Особистий кабінет на моніторі «Тонкий клієнт» та отримали шанс виграти брендований сувенір у миттєвій безпрограшній лотореї - чашку, запальничку, календар, блокнот, ручку або іншу річ, необхідну в побуті.

В акції «Смартфон - за реєстрацію в Особистому кабінеті» фортуна посміхнулася 65-річному чернігівцю Миколі Гламозді.

Додатково компанія розіграла подарункові набори посуду та фужерів для шампанського.

Загалом десять найдисциплінованіших споживачів газу Чернігівщини отримали несподіваний подарунок під ялинку. Критеріями відбору за допомогою генератора випадкових чисел стали: реєстрація в Особистому кабінеті на сайті 104.ua та відсутність заборгованості за природний газ. Серед фіналістів – мешканці обласного центру, Прилук, Мени, Березни, Коропа та с. Сальне Ніжинського району.

"Щоб жити, людині необхідно щодня готувати їжу, гріти воду, а взимку ще й опалювати оселю. І газ, як найзручніший вид палива, дає таке благо. Звичайно, ми прагнемо аби щоденні домашні клопоти та приготування різних страв для родини приносили лише задоволення та були приємною згадкою про участь у Дні клієнта. Висловлюємо щиру вдячність споживачам за багаторічну співпрацю з "Чернігівгазом", за їх сумлінність та активність. Зі свого боку, намагатимемося створювати клієнтам максимально зручні та комфортні умови для отримання послуг", - підкреслив начальник Управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов. 

А в День Святого Миколая "Чернігівгаз" запросив у гості маленьких споживачів газу.

В усіх Центрах обслуговування області, які працюють у форматі відкритого простору, в ігровій формі дітлахів знайомили з правилами безпечного користування газом та основними поняттями газової науки.

В центральному клієнтському офісі святковий урок провів анімаційний персонаж Супергаз. 

"Нагадування про дотримання простих правил стане особливо корисним напередодні зимових канікул. Адже школярики вже досягли того віку, коли їм дозволяється користуватися газовою плитою. Тепер, повторивши правила, вони будуть впевненішими в своїх діях і сміливіше вмикати газ без присутності дорослих", - зазначила фахівець із зв`язків з громадськістю та пресою "Чернігівгазу" Наталія Свириденко.

Малеча відгадувала загадки про газ, брала участь у вікторинах та за правильні відповіді отримувала заохочувальні призи. Найбільше захоплення викликали наліпки.

А ще кожен школярик отримав від Миколайчика солодкий гостинець.

Всі дітлахи, які впродовж святкового тижня заходили з батьками до Центрів обслуговування, повернулися додому з подарунком або сувеніром.

Акція "Щасливий квиток" передбачала новорічний сюрприз кожному 10-му відвідувачу Корюківського, Бобровицького або Козелецького ЦОКу, кожному 20-му Ніжинського або Прилуцького, та 50-му Чернігівського центру.

Для знавців газової справи компанія влаштувала "Свято ерудитів". За правильні відповіді кросворду на останній сторінці газети «104 інфо» №4, розумники та розумниці отримували заохочувальні призи.

А 20 грудня до святкування "Дня клієнта" долучилася сьома локація - в Бахмачі. Саме в цей день там відкрився новий сучасний Центр обслуговування. Ця подія дозволила охопити якісним сервісом понад 261 тис, або 73% всіх газифікованих домогосподарств області.

Вітаємо наших клієнтів з наступаючим Новим 2019 роком та Різдвом Христовим! Бажаємо незабутніх приємних вражень, тепла в душі, миру і затишку в оселях!