Контакт-центр (0462) 616-204
 
Контакт-центр (0462) 616-204

Новини

21.12.2018 / 18:10

«Миколайчик» від «Чернігівгазу» дістався Миколі

19 грудня в чернігівському Центрі обслуговування клієнтів ПАТ «Чернігівгаз» вітали переможця промо-акції «Смартфон – за реєстрацію в Особистому кабінеті», приуроченої до Дня клієнта. Найсучасніший смартфон – Xiaomi Redmi 5 Plus 4/64 Gold – розігрували серед тих, хто зареєструвався в Особистому кабінеті на сайті 104.ua до 17 грудня цього року. А пощастило в акції, напевно, тому, хто найменше на це очікував – 65-річному чернігівцю Миколі Гламозді (до речі, дружина Миколи Ананійовича також Миколаївна, тож подарунок неначе спеціально очікував на цю родину).
«Чернігівгаз» визначив переможця акції «Смарфон - за реєстрацію  в Особистому кабінеті» «Чернігівгаз» визначив переможця акції «Смарфон - за реєстрацію в Особистому кабінеті» ФОТО: ПАТ "Чернігівгаз"

– Щоб споживачі були впевнені у прозорому визначенні переможця, ми провели публічний розіграш під наглядом спеціальної комісії. За допомогою рандомної системи в режимі онлайн програма з майже 77 тисяч особових рахунків згенерувала випадкове число і визначила володаря головного призу, – говорить прес-секретар ПАТ «Чернігівгаз» Наталія Свириденко. –  Щасливчику ми одразу ж передзвонили і він прийшов за своїм подарунком.

Сказати, що Микола Ананійович був здивований, - нічого не сказати:

– Дякую, що пам’ятаєте про простих людей із села.

Як виявилося, у промо-акції виграв не особовий рахунок його чернігівської квартири, а рахунок батьківської хати в Голубичах Ріпкинського району, в якому родина проводить більшу частину року.

Використовуємо його як дачу. Маємо 20 соток саду і 10 соток городу, тож зайнятися там є чим, – розповів переможець. – Газом користуємося для приготування їжі й опалення. У селі постійні проблеми зі зв’язком, передати показання телефоном важко, ось дочка Оленка і зареєструвала мене в Особистому кабінеті. А воно он як вийшло… Ще й подарунок за це отримав. Разом із дружиною вирішили, що подаруємо його дочці. Усе-таки виграш – це більше її заслуга.

Коли стартувала акція, активність реєстрацій помітно зросла. За 16 днів додалося понад 3,5 тисячі нових користувачів, – каже начальник Управління клієнтського сервісу ПАТ «Чернігівгаз» Дмитро Лахтіонов. – Сподіваємось, що клієнти гідно оцінять цей онлайн-сервіс і братимуть участь і в наших майбутніх акціях. А заодно радитимуть зареєструватися своїм рідним і друзям.

Особистий кабінет можна використовувати не лише для контролю та передачі показань лічильників і здійснення онлайн-оплати за газ. З його допомогою можна завантажити і роздрукувати квитанцію, а також отримати інформаційну підтримку про стан свого особового рахунку, механізм нарахування пільг і субсидій тощо. Тож, хто ще «не в темі», реєструйтеся!

Кактерина ДРОЗДОВА газета "ГАРТ"